bikerem MasalMomy vicco ortapefik degil anatomiktir. Ilk adimda da bu özellik aranir. 3 cocuk annesi olarak tavsiyem marka vs farketmez tabani lastik gibi ikiye katlanabilen ayakkabi tercih edin. Oglum 6 aylik 19 20 21 22 numara seklinde nike adidas vicco nike seklinde stokladim. Tek merakim ayakkabidir😊
Aselimmm47 bikerem vicco hangi modelini aldınız acaba bende vicco yu ortopedik diye bildiğim içim almakdan vazgeçmiştim. Anatomik öneriyor doktorlar diye
MasalMomy bikerem Teşekkür ederim bende bu cevabı arıyordum. Çünkü mutlaka anatomik olmasını istiyorum. 🌷
Atesbocegi MasalMomy vicco kullandım ama o tombul ayakları bir türlü olmuyor Adidas kullanıyorum şimdi memnunum
Ali128 MasalMomy vicco april aldım oğlum 14 aylık kullanıyor çok güzel çok rahat bir. Ayakabbı kesinlikle vicco bakın 🥰
Birminnosannesi MasalMomy Vicconun deri bir modeli var çok memnunum. Bir de adidas aldım ama Adidas ın ilk adımını giydirmek zor
Aselimmm47 bikerem evet ilk attığınız modeli almayı düşünüyordum bende nasıl kullanılışı acaba birde temizliği rahat mı acaba, kullanım alanlarımız biraz toprak tozlu yıkanınca çok deforme olabilecek bir kumaş mı. Çok sordum kusura bakmayın 🤦♀️
bikerem Aselimmm47 kumas degil vilinex mi ne diyorlar suni deri. Tabani ez buz katla mukemmel.digerleri oyle degil bakin resimdeki gri haric digerleri bunun kadar yumusak degil.Oglum daha 6 aylik insallah kullanacagimiz günler de gelir😊