MasalMomy viccoda bi model var superstarı andırıyo kesınlıkle ona bAkmalısın bılegı cok guzel kavrıyo ortopedik taban bu klasık ılk adım için tercıh edılen vicco cok cabuk cıkıyo ayaktan kaybolma ihtimali yüksek adıdas nıke vs ortopedik taban değil cocugun ayak yapısı ıcın içe basmayı onlemek için çok önemli bence ılk etapta ortopedik taban ayakkabılar tercih edin