Mirayse canım bende doğumdan 14 gin sonra ağırlaştım bebeğimi ayrı odaya aldım 4.5 yaşında oğlum vardı bide o da bana hep sarılıyordu senin çocuk misali o da oldu malesef ama sadece bir defa ateşlendi o kadar çok şükür bebeğimi her emzirmeden önce ellerimi yıkadım maskemi taktım öyle emzirdim ve odasına sadece ben girdim çok şükir onda bişey olmadı bol bol emzirmek iyi dediler bende öyle yaptım bir tavsiyem daha hergün duşunu da mutlaka al korkma Allahın izni ile atlatırsın güçlü ol ki çocuklarına bakabilesin ve sütün azalmasın Rabbim yar ve yardımcın olsun 🤲🏻