Kızlar cok üzgünüm kendimi tutamıyorum ağlıyorum sürekli biz korona olduk dısarı çıkmamamıza rağmen apartmanda bi teyze getirdi &4 yasında ve tüm apartmana bulaştı çünkü hepimiz ona yemek vs götürüyoruz. Korona olduğu da belli değildi tabi anneme gecmiş muhtemeln asansörden cünkü annemle bir teması yok birbir diğer koronalı komsuların. annemde bende kalıodu cünkü 15gün önce doğum yaptım. Nese cuma günü bendede belirti basladı ama bugün koku almam gitti tamam bebeğime bişi olcak die endiseleniyordum sürekli maskeliydim mesafeliyim zaten uzak kalıyorum diye cok üzgünm ama koku gitti ve uzun süre gelmez diyorlar bebeğimi koklayamıcam kim bilir ne kadar süre o kadar üzülüyorum ki sürekli ağlıyorum dua edin şütfen kısa sürsün koku almamam. Bir yıldır cok dikkat ettik markete bile gitmedk hiç herseyi betten sipriş ettik bebeğimn kulak cubuğuna kadar herseyi netten aldım kimseyle görüşmedim okadar tedbire şimdi böyle bir bulaş olması daha yeni doğum yapmısken canımı cok sıkıyor bebeğimede virsey olcak diye cok korkuyorum. Allhtan büyük kızım suan bir belirtsi yok ama oda bana sarılıp öpmek istiyor maalesef hastalık cok zor değil kolay geciyor simdilik inşallahta ilerlemez ama koku kaybı beni mahvetti haksızmıyım 😔😔😔