Güzel anneler, nasılsınız? Bebeklerimiz 1 yaşına basacaklar. Nasıllar, neler yapıyorlar? Günleriniz nasıl geçiyor?
benim bebeğim hala emeklemiyor, emekleme girişimi var ama korkuyor. Altta iki dişi var. Diğer dişlerden dolayı çok keyifsiz, yemeyi ve su içmeyi reddediyor. Gece defalarca uyanıyor. Baba diyor. Çok sıkışırsa mama meme diyor. İstediği birşey olmazsa ağlıyor. Hala uyku eğitimine başlayamadık. Havalar serinlesin ve diş ağrıları azalsın diye bekliyorum. Henüz denize havuza girmedik. 1 yaşına az kaldı. Evde aile içinde ufak süsler balonlar ve pasta ile ufak bir kutlama yapacağız, hatıra kalsın istiyoruz.