Benim oglum da 24 agustos dogumlu. Cok sukur ek gidada hicbir sikinti yasamadik. Basladigimizdan beri kontrollu olarak hem blw hem geleneksel gidiyoruz. Emeklemiyor ama geri geri ve done done gidiyor. En sevdigi aktivite merdiven cikmak. Kitap okumayi, karistirmayi cok seviyor. Dede, anne, mama, baba, hadi diyor gel gel yapiyor merhaba diyince elini uzatiyor. İki gundur de opucuk atmayi ogrendi. Yaninda surekli konusuyoruz hic susmadan her seyi anlatiyor dil gelisimi icin inanilmaz etkili oluyor. Ek gida icinde hic korkmadim bi sey verirken ustune de dusmedim. Sansimiza o da hep sevdi oylece yedi gitti. En buyuk promlemimiz ise gece uykularina emerek geciyor ve gece kalkip emmek istiyor. Bi bunu asamadik. 😑