Mimomom caffemacchiato Bsmom Yenibebek_yenianne Zeynep2304 şimdi bende gündüzleri tv ve ninni yada beyaz gürültü açıyorum .bazende sadece tv bazen emzirirken ; kocamla konuşuyor oluyorum ama uyuyor.gece uykusunada geçerken ninni yada beyaz gürültü açıyorum.ama butun gun seste uyudugu icin gecede sessizlikten yanayım kafası da dinlenmeli.1-2 saat sonra kapatıyorum.sesi .ama ilk 1-2 saat derin uykuya dalarken hayat duruyor ses çıkaran olursa atlarım tepesine :)).sonra mafoluyorum 12 ye kdr uyumuyor.ben perişan oluyorum
Ozgurozgur Bsmom canım mesela onun yanına bir tşörtünü indirsen kokunu hissederek uyusa yanında olduğunu düşünür biraz daha hareket edersiniz benim bal oğlanda ilk aylar öyleydi ben bu şekilde çözüm buldum sonrasında zaten evin içindeki seslere alışıyor rahatlarsın bir süre sonra
Ozgurozgur Bsmom çok iyi anlıyorum seni bende bebeğim uyanmasın diye lavaboya gitmiyor saatlerce kendimi tutuyordum ama çok şükür bir süre tişörtle idare ettim sonra yavaş yavaş alıştı inşallah senin bebişinde hassasiyeti zamanla azalır
Senacay Bsmom müzik açabilirsiniz uyurken sonra kapatmayın. Dışardan gelen sesleri keser rahat edersiniz 1 yaşına girecek 9 ay o şekilde uyuttum. Yoksa en ufak sesten kalkıyordu
QueenMom__ Bsmom müzikle uyutun dolayısıyla sizin sesiniz etkilemez. Ben kısık sesle mozart açıyorum. Bizim sesimiz etkilemiyor dolayısıyla
pitircik2019 Bsmom benim oğlum 20 aylık oldu ve aynı sekildeydi. Sabit bir ninniye alistirdim. Hala uyutmaya geçince açarım uyanana kadar çalar. 😅 Bizde uyuyacagimiz zaman kapatırım.
NNF19 ipekile ay bizim baya cetrefilli ve uzun gecmisti. Zaten 35 gun biz 35ini de dolu dolu gecirdik😅 hele son gunler allahim psikolojik tedavi goruyordum. Ne uyuyor ne duruyor surekli agliyor gunlerce bir dakika uyudugunu bilmem herkes sabret dedi sabrettim gercekten simdi cok iyi bide ustune uyku egitimi verdim en ideal zaman diye okumustum kendim yaptim meger sallanmayi sevmiyomus 😜 simdi cok iyiyiz bi diş sorunumuz cıkmazsa indallah😃
Alminakaanucak 2 yaştan sesleniyorumm yapmayiin nasıl alisirsa öle gider odasında yatmasına ramen salonda kısık sesle TV izliyoruz odadan bişi almak mümkün değil ışık ses sıfır annem ben seni müzikle uyuturdum açık bırakır işimi yapardım diyo ah keşke dinleseydim