Ssssssss Gündüzleri kaç kere emziriyordunuz ? Her hafta bir azaltarak bırakın bu şekilde mastit olmazsınız sütünüz azalacağı için çocuğunuz da zorlanmaz. Kızım 24 aylık ben de bırakma sürecindeyim. İlk geceyi kestim. Sonra sabah emzirmesini. Sonra öğle saatinde emiyordu onu kestim. Şimdi bir tek akşam emiyor bir kere mesela bundan bahsediyorum. Yaklaşık 1 aydır sadece bir kez emiyor. Onu da kıyamadığımdan kesmiyorum henüz. Sevgiyle bitiriyoruz süreci. O yüzden dikkat edin. Onu sür bunu sür diyenleri de dinlemeyin. Yemesini düzelteceğim derken daha derin yaralar açmayın ☺️