18 aylık kızım kilosu 9,5 kilo olduğu için bırakma kararı aldım çünkü tek bir öğün yiyor. orucun ilk günlerinde de sütüm azaldı gibi gelmişti bende tam sırası dedim ama göğüslerim çok ağrıyor ne yapmalıyım ? bugünle birlikte ikinci gün emzirmeyeli ne zaman geçer bu ağrılar ?