Neessee ElifDuru01 ben bebe yağıyla masaj yapıp buz koyarak rahatladım. Sıcak duşta göğüslere yine süt birikiyor diye düşünüyorum. Buz kompleksi sonrası sağ. Sağım yapmadan evveli bebeğini emzir en iyi pompa bebeğin. Bu arada dr bana sağım yaptın ve süt 60 ml çıktı hiç moralini bozma o 120 ml dir pompayla bebeğin emmesi bir değil demişti
ZeynepAda ElifDuru01 çok geçmiş olsun aynısını yasadım çok zor cidden evde de sürekli sagım yapaın yoksa yine oluyor
0401emir ElifDuru01 elektrikli popma degılde suan için hastahane tipi pompa kıralasın bnce sagmak ıcın gogus duzene gırince elektrklı pompa alınır. Hastahane tıpı cok rahatlatıo
Yusufrony ElifDuru01 zaten iki hafta sonra artık normale dönecek ama sağın az çikar bile bırakmayın ben ikinci oğlumla mastiti oldum o kadar şişmiş ki iki gün 41 ateşim vardı hastanede serum ile ayağa kalktım çünkü bebek küçük az emıyor bir zamandan sonra hep ister boşaltır😂
Arasdamla ElifDuru01 evet canım ben yaşadım vücudum halsiz düştü grip gibi belirti gösteriyor serum taktırdım normale döndüm ama emzirmeye devam et dedi doktor antibiyotik ve ağrı kesici kullandım geçti
sevimli61 ElifDuru01 bende de oldu günlerce uğraştım . Zeytinyağı ile masaj yapıp Sonra sıcak duş Sıcak havlu ile kompres yaparak sağım yaptım 2 saate bir bu döngüyü tekrarladım Çok zor süreç biliyorum ama sürekli yapması lazım bunları benim 5-6 günde açıldı