Furug ay vallahi yaşa değil icraata bakıyorum dünden beri girmediğim doktor kalmadı. Kızımın özel tamamlayıcı sağlık sigortası var. Acıbadem en yakındı bana inanılmaz ucuk fiyatlar vardı, Güven hastanesi kabul etmedi randevusuz oldugu için. koru önce çocuk acil görmesi lazım bizde de yok dedi görmedi bile. Sami Ulus a girme gafletinde bulundum kızımın ateşi 39 u geçtiği için meğer covıdlı çocuklar ayrılmış kimse bir şey demiyor Ufuk a gittim en son dün orada da sistem yokmuş bir intörn bir kıdemli gayet iyi ilgilendi ama hiçbir şey yapılamaDı tabi. Bugün sabahtan hacettepe’ye götürdüm Ufuk ne diyorsa aynısı dendi ek olarak covid testi verdik. Yetmedi cebeci deki hastaneye götürdüm ank. Üniversitesinin olanına, akşma doğru ateş 39.5 geçiyor düşüremiyorum diye bir prof gördü yine aynısı dendi. Her şeyi geçtim kayınvalidem sağolsun doktorluğa soyundu 5 farklı doktor gördü hepsi aynısını diyor o ise beni çıldırtmanın derdinde. Tek başıma bebek mi bakayım yola mı bakayım Hastane mi bulayım Ankara’yı bilmiyorum zaten ne nerde inanılmaz bir rezilliğim var. Bu geçecek mi Allah aşkına bittim tükendim üç günde 😑😑 şu ateşi bir atlatsın adam akıllı doktora göstermek istiyorum kim iyi kim ilgili bilemiyorum