Gizem9565 ben medicanada tıpkı soylediginiz sebeple doktor degistirdim burada bir sorun yok.elbette hakkiniz.bir girdik 5 dk.da ciktik ama o kadinada tecrubesiz demedim.yogundu belli ki sariligimiza yardimci oldu hatta ama memnun kalmadim degistirdim..
Siz ilgilenmedi diyorsunuz cok absurt bir sey soyledi deseniz yine duyarli olacagim ama duyarimi baska yonde kullanmayi tercih ederim
emil hoca livdeydi boyle yogun degildi o dönemde ve evet alerji yuzunden gittigimizde cok destegini gördum,koruya gecti kizim gece hastalansa telde ulasabildim düsse ulasabildim kabiz oldu lavmanaa kadsr kendisi yapti bunca iyilik gordugum birini ,memnun kaldigim birini neden ovmemeyim?
Bana deseniz ki memnun kalmadimo ayri
Ama hala israrla tecrubesiz yaziyorsunuz.akrabasi falan degilim elbette ama boyle sizin gibi insanlarin saglijcilari,dktorlari bir kalemde karalayabilmesine hayret ediyorum.ben adini soyledigimde doktorlar sitesinde bio su var zaten keske 91li tecrubesizdir diye gitmeseydiniz..arastirip kendinize gore tecrubeli birini bulsaydiniz.akrabasi diye iftira atmanizda cabasi 🙈neyse size son cumlem :)
Yaslanarak degil yasanarak tecrube kazanilir.Zaman insanlari degil armutlari olgunlastirir.