Kelebeksiiiiiii tostosum biz doğdupu andan beri d vitamini iile birlikte probiyotikli olan bi bac d3 damla kullandık çok faydasını gördüm hiç kabız olmadıı hemde bağışıklık sistemini destekleyip sindirim sistemini düzenliyor öyle Bi vaadi var çok memnun kaldık biz