Irem-7536 Annelercicektir bizimde kanıyo 🙁 prima kullanıyoruz bizde ama işte 🤦🏼♀️ 1 hafta önce hastalandı oğlum antibiyotik şurup kullandık buda ishal yaptı gün içerisinde çok temizledik ee kakada ilaçlı oda yaktı sonra böyle olduk işte
Annelercicektir Irem-7536 ayenn ne kadar açık kalır hava teması alırsa o kadar çabuk iyileşir pudra falan sürmeyin hiç bide her bez bebeğe uygun olmayabiliyor bez değişikliği de yapabilirsiniz
Irem-7536 Annelercicektir yok sürmedim pudra . Bugün öyle yaptım. Canı daha az yanıyo belli ağlamıyo artıkinşallah yarına tamamen biter 🙏🙁