Lütfen insanları yanlış bilinçlendirmeyin. Formül mama içiyorsa sadece ek gıdaya erken geçme gibi bi durum yok. Ha doktorunuz söylemiştir onada sözüm yok. Benim kızımda formül mamayla büyüdü. Doktorumuz 6. Ayda başlamam gerektiğini söyledi ki genel anlamda doğrusu da budur. Çoğu doktor bunu önerir. Ayrıca bu linç lafından gına geldi bana artık. Ben kimseyi linçlemedim herkesin kendi evladı isteyen istediğini verir yapar. Bu annenin bileceği iş. Ben doğru olanı söyledim sadece erken başlanan ek gıda da bebeklerin midesi verilen gıdayı sindiremediği için 6 ayın beklenmesi öneriliyor. Yanlış anlaşılmak istemem size bilmiyorsanız doktora sorun derken cahillik anlamında kesinlikle söylemedim. Hangimiz bilinçliydik ki araştırarak doktorlara danışarak tecrübeyle öğrendik kötü Bi amaçla söylemedim. Kulaktan duyma şeylerle derken de. Ailelerin çok baskıları oluyor ve burda çok kez karşılaşıyoruz kayınvalidem şunu ver bunu ver diyor diye. Ordaki kastım da buydu çevrenin diretmesi. Kimseyi yargılamak benim haddime değil. Yanlış anlamayın