Aceleniz neydi diyen çok bilmiş annelere eğer bebek formül mama ile besleniyorsa 5 aylık ya da kilosuna göre 4 aylıkken bile başlayın diyor doktorlar. Oğlum da mama yediği için doktorum 5. Ayında tadımlara başlayabilirsin dedi. Bende başladım hiçbir sıkıntı da olmadı çok şükür.
Yoğurttan olup olmadığını anlaman için 3 gün boyunca ver ve kontrol et, bıraktığın da gazı olmuyorsa eğer yoğurttan değildir. Üşütmüş de olabilir.