askbocusum_1 burda görmüştüm ucunu kesiyorlar ben de kestim sinirlendi 🤣 gündüz uykusunu erkene çektim. Akşam hemen uyuyor ama sonra tekrar kalkıyor doktor alışacak dedi 1 hafta oldu olmadı b planı yaparız dedi inşaallah olurda b planına gerek kalmaz. Sizde rahat atlatırsınız inşaallah ❤️❤️