Ayrıca benim kızkardeşim de emzik emiyor doğduğundan beri 4 yaşında dişleri çok güzel hicbir problem yok şükürler olsun bizler de emmişiz bana da derler hep dişlerine tel mi taktirdin çok düzgün yani bence emzikle alakası yok doktorlara bakarsak hiçbirşey yapamayız çocuklara