Prensesannesi28 Normalde de bir mememiz büyük bir mememiz küçüktür. Büyük olana süt de dolunca yer çekimi etkisiyle düşüyor haliyle. Eşitlenme durumuna inanmıyorum çünkü sarkan meme toparlanmaz kolay kolay.Ben eşit emzirmeme ragmen aralarında çok fark var. 2.çocuğu düşünürsem 🙄 emzirme olayım bitikten hemen sonra göğüslerimi yaptırıcam.