Prensesannesi28 Kızlar göğüslerimin biri büyük biri küçük bu beni çok rahatsız ediyor emzirme bittikten sonra düzeliyor mu yada düzelmesi için bişey yapılıyor mu
Pinky35 Prensesannesi28 düzelmiyor canım, eğer hala emziriyorsan küçük olan göğüsünden emzirmeye gayret et, yani birinden daha çok emzirmişin. 😊
Pinky35 Prensesannesi28 ben kendim sağadan emzirebiliyorum soldan zor geliyor, eşim eve geldiği anda hemen soldan veriyor emzirmem için öyle eşit olsunlar die ya da sağım yapıyorum 😊
Prensesannesi28 Pinky35 küçük olanda pek sütüm yok ama arada veriyorum yinede, hep böyle mi kalıcakkk 😑
Prensesannesi28 Pinky35 yaa benm küçük olan göğüsmde pek süt yok arada veriyorum ondan küçük kaldı sanırım ama düzelir sanıyıdm
Zhr-00 Prensesannesi28 maalesef öyle kalıyor benim çocuklar sol tarafı hiç tutmadı ve biri büyük biri küçük bende çok rahatsızım ne olacak bilmiyorum
pitircik2019 Prensesannesi28 hiç emzirmeye alakası yok canım. 20 aylık olduk ve hala emiyor. Sağ hafif büyük sol ise küçük. Her ikisinden de emzirdim. Zamanla esitleniyor bence ☺️
Mertecem Prensesannesi28 canim fazla emzirmediginden sutun azdir o goguste sen emzirmeye devam et zamanla cogaliyor sut
[silindi] Prensesannesi28 inşallah öyledir benımde aynı sorun . 8 aya kadar kızım ikisinide emdi ama daha sonra tek göğsümü almaya devam etti . 15 aylık olacak . Tek göğüs devam 🤦♀️
Yarbebek Benimde hep sağı emiyor ve sol ona göre baya küçük kaldı emmiyor o göğsümü düzelirmi başına gelen varmı 😶😶
Sedamut41 Belkide kişiye gore değişiyor ama bi cok kisi den emzirmeden sonra eşitsizlik duydum umarim sizinki duzelir😊
PervinY Prensesannesi28 Emzirme döneminde daha birbirinden farklı biri küçük biri büyük oluyor. Bıraktıktan bir süre sonra toparlıyor ama yinede eskisi gibi olmuyor çok az da olsa farklılık olabilir. Tam düzelmiyor aynı olmuyor yani.
Pinky35 Kuçuk olandan emzir canım şimdi bol bol , eşit olucaklar , emzirmeyi bıraktıktan sonra düzelmeyebilir
Zhr-00 Prensesannesi28 4 tane çocuk doğdu hiçbiri emmedi her çocukta sağ taraftan emdi o büyüdü diğeri büyümedi