Betul1 Sevilayy_1 bende molfix kullanıyorum da çişli olunca koku geliyor bezden mi kaynaklı enfeksiyon mu oldu çözemiyorum 3 ay 17 günlüğüz
Sevilayy_1 Betul1 Bezden kaynaklı önlem diye bi marka aldım sleepy bio natural var evde hiç koku yok beyaz paket önlem aldım bi deneyin fiyatta çok uygun
Yasoliii Alyazeynep55 prima pure kullanıyorum hiçbir şekilde koku yok canım en iyisi derim. Diğer bezlern hepsinde var sanırım etraftan duyduğum
Alyazeynep55 Yasoliii memnunum fakat bu üç numarada var aradım müşteri hizmetlerini yapılışı öyle dedi uç numaranın
Durusu5 Alyazeynep55 prima premium kullanıyordum inanılmaz kokuyor ilk başta hoş geliyor. Sonraları çişiyle, hatta uzun süre kucağınızda kaldığınızda elinizin sıcağıyla bile ağır ağır kokuyor. Sleepye gectim ben prima kadar değil.
Esrayd Alyazeynep55 evet yaa aynen bende 2 de bişey yoktu 3 e geçince çiş kokusu olmaya başladı rahatsız edici
Yasoliii Alyazeynep55 alla alla şuan 3 kullanıyorum erkek bebeğim hemde hani bir yerde toplanıyor ama koku gelmedi bilimedim şuan bende ☺️
Zalimsin Alyazeynep55 hepsi öyle kokuyo primanın kokusu öyle ben prima yüzünden kızım enfeksiyon mu oldu diyorum hep çişiyle birlikte daha kötü kokuyo çünkü
Ahimess07 Alyazeynep55 bende kullanıyorum hiç öyle bir sıkıntım olmadı. Prima aktif bebek kullanıyorum