Alyazeynep55 Kızlar prima kullanan var mı kızım uç aylık uç numaraya geçtik sipariş verdik internetten ilk kızımda cis kokuyor sandım ama baktım ki bez kokuyor şikayet yazdım internetten sizce geri dönüş sağlanır mı ? Bi kutu açılmamış daha bez var
Gulsahy Alyazeynep55 ben de sleepyden primaya geçtim. İkisi de kokuyor. Çişten ziyada kimyasal kokuyor sanki.
Ndrg-12 Alyazeynep55 premium care kullanıyorum bezin kendi kokusu var. Ancak geceden sabaha kadar bir çok kere idrar yapmışsa kızım o zaman idrar kokusu geliyor
Betul1 Sevilayy_1 bende molfix kullanıyorum da çişli olunca koku geliyor bezden mi kaynaklı enfeksiyon mu oldu çözemiyorum 3 ay 17 günlüğüz
Alyazeynep55 BalarisiYusra kimyasal tarzı değişik kokuyor parfüm gibi değil benim ki yarı şikayet numarasını arıcam umarım değiştirirler Bi çok şikayet okudum hepsi aynı dertten muzdarip
Alyazeynep55 Ndrg-12 hayır benim dediğim takmadan bile kimyasal tarzı değişik keskin bi koku geliyor bende enfeksiyondan şüpheleniyordum kızımda ama alakası yok sanırım
BalarisiYusra Alyazeynep55 prima premium care bendeki belki sizinki aktif bebektir farklıdır üretimi bilemedim
Zalimsin Alyazeynep55 hepsi öyle kokuyo primanın kokusu öyle ben prima yüzünden kızım enfeksiyon mu oldu diyorum hep çişiyle birlikte daha kötü kokuyo çünkü
Ndrg-12 Alyazeynep55 hmmm o zaman olabilir 🤔 ben hiç öyle bir koku fark etmedim. O seriye özel bir koku olabilir mi acaba
dorukeymeninannesi Alyazeynep55 aynı sorun bende de var bizde 3 numaraya geçtik iki paket almıştım bana da çok ağır koku geliyor ve kakasını yaptığında sürekli sırtına sızıyor sizde sızma yaptı mı
Alyazeynep55 dorukeymeninannesi evet hemen almazsam sırtına kadar çıkıyor canım bende açılmamış be kullanılmamış paketler var insallah değiştirirler ya çok sinir bozucu
Alyazeynep55 Ndrg-12 bilmiyorum ki yarin arıcam işte mesai saatlerinde umarım öyledir iki numara böyle değildi
Mom727272 Alyazeynep55 ben daha önce başlık açmıştım bu konuda, herkesin benzer deneyimi var. Prima galiba daha havadar bir bez, o yüzden hemen çiş kokusu oluyor.
Alyazeynep55 Mom727272 bilmiyorum iki numara böyle kokmuyordu bebeğim kilo alınca uç numaraya geçtik böyle biseule karşılaştım
ozgenil-12 Alyazeynep55 ben uzun süredir 3 numarayı kullanıyorum.aldığım her pakette sıkıntısz çıktı sadece parfüm kokusu var.
Mom_teacher Alyazeynep55 primada çok kimyasal var ve dediğiniz gibi çok çiş kokusu oluyor, bidd bizde pişik yaptı prima,sleepy e geçtik çok memnunum