Trnc2009 Sumeyra87 yok hareketten değil. Maşallah bebisinize. Kilosu fazla gelmeye başladı, bel ağrıtıyor artık yarım saatten fazla tasiyinca
Sumeyra87 Trnc2009 kucakta tutmaktan daha kolay olur diye dusunmustum.o sekilde de zor oluyor artik yatmak istemiyor ee kucaktada zor oluyor en azindan kucak kucaga yasariz iste napalim😁tsk ederim bu arada.
Ozbek42 daisybebek bi bilgim yok ama mantık olarak olmaması gerekir bence.. cocugun sırtında görmüyosun rahatmı değil mi..🤷 anatomik olarak da uygun oldugunu düşünmüyorum..
Hazalingo daisybebek eggbaby 3 yönlü ergonomik kanguru kullanıyoruz 3 ay 10 günlük kızım 7 kilo gayet rahat etti tavsiye ederim
daisybebek [silindi] tekrar selamlar ben mamadus heryöne aldım ama kol askıları bebeğimi kafasını sağ sol çevirinde ağzına değiyor , normal dediler 🥴senin kullandığında öylemi ona göre bunu iade edip seninkinden alayım
[silindi] daisybebek Bende oyle bi durum olmadi canım bebegim su an 6 aylık 8 kg rahat kullaniyoruz bebisim de memnun. Ben eski klasik modelini kullaniyorum
daisybebek memonunannesi mamadus heryöne aldım ama pek içime sinmedi ya , kol askıları bebeğimin ağzına gözüne değiyor 6 aylık 8,5 kilo halbuki. Seninkide öyle mi?
daisybebek Ozbek42 mamadus 3 yönlü aldım herkes memnunmuş ama benim içime sinmedi sanırım iade edeceğim, kol askıları kızımın ağzına gözüne değiyor, tek yöndede öylemi?
Ozbek42 daisybebek evet malesef öyle..ergonomik aslında ama oğlum dışarıyı seyretmeyi cok seviyo o yüzden kanguru pek bize gmre değil galiba 😁
Sumeyra87 daisybebek valla bilmiyorum ki.ben nette birinden dinlediydim oda kizinin o kisimlari emdigini soyluyordu😅
Sumeyra87 daisybebek bizim oglanda oyle.simdi o zamanlarindalar agiza yaklasan herseyi kapma pesindeler.kesif yapiyolar.
kahvekokusuu daisybebek bebegin disa dönük olması sakıncalı iyi araştırın derim neko kullaniyorum memnunum
daisybebek kahvekokusuu bu sabah iade ettim mamadusu tavsiye bile etmem , neko bakıyorum start ve swich var farkları ne bilmiyorum ama bi karar veririm
daisybebek [silindi] anladım canım iade ettim sün içime sinmedi , belimede ağrı yaptı. Belki ben beceremedim ama heryöne almaktan vazgeçtim iadem kabul olsun neko start alacağım inşallah