Kimimkiben bak arkadaşım diyanet bişey dememişken, hocalar yorum yapmazken, sizde rahatsız oluyorsunuz neden girip ahkam kesersiniz, günahsada değilsede. Asıl günah olan ne biliyor musun çalışıp emeğinin karşılığını alamamış çalışanın maaşından kesilen vergi. Asıl bunu sorgulayın !!!