rike-nile-aro Vanilya Bugün gündemde düşüş capsler falan yapılmış salıya toparlar diyorum ben senin görüşün nedir
Vanilya rike-nile-aro Kesinlikle toparlar ama salıya mı bilmiyorum. Bu ay içinde bekliyorduk. Rsı leri de bakınca bayağı düşük genel olarak.
rike-nile-aro Senemmm11 Türkiye’de kripto para ile herhangi bir mal, hizmet alım satımı, ödeme merkez Bankası tarafınca yasaklandı
Senemmm11 rike-nile-aro ha evet onu biliyorum başka bisey daha oldu da kaçırdım zannettim tesekkur ederim 🙏🙏🙏
Arastasia Geceki bütün kriptolardaki çakılmanın sebebi TCMB düzenlemesi değil, Fx hedge’in twitter hesabında kripto para piyasasında kara para aklayan kurumlar ile ilgili tweeti üzerine, piyasadan 300 milyar dolar uçmuş…
rike-nile-aro Merve_gcl valla çıkan para geri girmeye başladı ben aldım akşam 1,70den şuan 1.30 tercih senin. Ama çıktığından beridir pik yapmış bi coin değil. Coinmarketcapden bakabilirsin grafiğine
Zalimsin Vanilya ne zaman yatırmıştın biz de pik yapması muhtemel Bi coin arayışındayız. Kardeşim 10 gün önce Bi coine 150 TL yatırıyor çok düşükmüş 150 tlye 24.000 coin almoş ve 10 gün sonra tanesi 80 dolar olmuş yani kardeşim eşime uyup oradaki parasını bttye yatormasayydı şuan 150 tlsi milyon olacaktı o kadar şanssızlık ki yıkıldık 🥴🥴mantıklı Bi coin arıyorum ben de btt bizi mahvetti