2halime evet ilk bebeğim inşallah geçer ya bugün ebeyle konuştum da emzirmede bi problem yok dedi diğer göğüstede pozisyon değişikliği önerdi bide öyle denicem ama çok zor bebeğim aşırı sabırsız uyanır uyanmaz morarana kadar ağlıyo emmek için bende hemen en kolay şekilde emzirmeye mecbur kalıyorum aralarda mola verip pozisyon değiştirim diyorum yine çok ağlıyo mecbur devam ettiriyorum nasıl yapıcam bilmiyorum bugün aşırı bunaldım göğsümde ağrı yapıyo artık emzirmeyip sağıp verince de sanki beslemiyomuşum benden uzak kalıyomuş gibi hissediyorum annelik çok farklı bi duygu 😏