Merhaba arkadaşlar;
bebeğim 36 günlük doğduğundan beri göğüs ucu yaralarımdan bi türlü kurtulamadım bebeğim kahverengi bölgeyi ağzına tam alamıyo ben mi beceremiyorum anlamadım tam ağzına sokuyorum kafasını geri çekip sadece ucunu emmek istiyo başa sarıyorum ve emzirirken çok canım yanıyo özellikle tek göğsümde göğüs ucu kremi kullandım işe yaramadı şu aralar gümüş kapak kullanıyorum ve ayva çekirdeği jeli yaptım onu sürüyorum yaralarıma iyi geliyo ama yanlış emdiği için acısı hiç geçmiyo sizler doğru emzirmeyi nasıl başarıyosunuz varmı taktiği olan lütfen yardım edin 😟