KereMini1 Neslihan1903 yani uruni satin aldiktan sonra odemeyi yaptiktan sonra baska bir odeme cikmiyor degil mi hic burdan alisveris yapmadim ama begendigm cok sey var korkumdan alamiyoem
Neslihan1903 KereMini1 çıkıyor canım işte ödemeden sonra kargo sana gelince PTT getiriyor gümrük vergisi oluyor
Petitom Mom4775 ben önceden alıyordum şimdi dolar pahalı olduğu için uyuna bir şey bulamıyorum bir de vergi mi varmış
Zelisblt Mom4775 en son 15 liralık bişy almıştım 15 lira gümrük vergisi ödemiştir, vergi o kadar pahalı ki bi makuliyeti kalmadı açıkçası
Mom4775 Zelisblt ciddi mi ya? Ayy kalsın o zaman. Gelince ödeniyor değil mi bide sürpriz yani ne çıkarsa?