curly_mom Sibel22 bizim ki de üst dişler uzayana kadar yaptı şu son zamanlar yapmıyor artık 😊 Hayır bi de engel de olamıyosun sinir bozucu 🤷🏻♀️
Sibel22 curly_mom aynen öyle canım doktora gitsekte diyorum ne yapabilirizki engel olacak birşey yok ama dedim başka birşeydenmi kaynaklı çok yapan olduğunu görünce normal demekki🙂 inşallah unutur zamanla
Sibel22 mirayybebek gerçektenmi yani dişlere birşey olmuyo 😀 ben zamanla unutur belki diyorum benimde bir arkadışımın kızı uykusunda yapıyordu 10 yaşlarında falan
mirayybebek Sibel22 yok ay birsey olmuyor sapa sağlam bir bşr çürüğüm bile yok düşün aşınma filanda yok huy gibi düşün
Sibel22 hkubra ben hiç böyle duyduğum yok bazen kendimde çocuğu çok fazla sıkamadığım için dişlerimi sıkıyorum bir gıcırdıyor nasıl fena şimdi düşünüyorum çocuk nerdeyse tüm gün yapıyo bunu iyi middeleri kalkmıyo 😀
Hirab Sibel22 benim kziimda ilk alt üst disleri çıkınca yapiyodu kendi kendine unuttu dişi cikiyo farklı geliyo normal cmm
Hirab Sibel22 aynen cnm korkulacak bişey yok kurt olduğu zaman gece yatınca gicirdatir. Unutuyo bı müddet sonra
aysee-gul58 Sibel22 evet üst dişleri çıkınca yapmaya başladı bende anneme sordum hatta o da ara ara yapar dişlerini tanımaya başladı ya dedi