DoganurcaN Eĝer göğsü, sırtı sıcaksa üşümüyordur, soĝuksa üşüyordur. Ellerinin sıcak olmasını beklemeyin, hep soğuk olabilir kan akışından dolayı. O derecede bana giydirdikleriniz biraz fazla geldi. Ince alt üst takım veya sadece uzun kollu zıbın üzerine ince yelek ve patikli alt olabilir. Ayrıca hem kundak hem battaniyede fazla gelir. Kundak zaten sıcak tutar ekstra battaniyeye gerek yok. Siz nasıl giyiniyorsanız bir fazlası olsa yeter bebeĝinizde de. Saĝlıkla büyüsün insallah 🙏