Kızlar benim bebeğim 2 aylık, gün içinde, uyurken, banyodan sonra nasıl giydirmem gerektiğini bilmiyorum, mardindeyiz aşırı sıcak ve kurak oluyo buralar, şuan 26 derece ev, banyo yaptırdım bebeğime alt üst pijama çorap bere kundak ayaklarına kadar örttüğüm bide battaniyesi var, ben şort askılıyla duruyorum çocuk sıcaklıyomudur diye düşünmeden edemiyorum, gün içinde de yine aynı şekilde alt üst yada tulum oluyo, uyurken de aynı şekilde kundak ve yarım battaniye, ilk uyandığında yelek giydiriyorum sonra çıkarıyorum, doğrunu yapıyorum bu şekilde? Bazen hapşırıyor ve elleri soğuyo, bazen de hemen isilik oluyo bi türlü ortasını bulamadım, bu derecelerde siz nasıl giydiriyosunuz, bide bebeklerin üşüdüğünğ yada sıcakladığını neresinden nasıl anlayabilirim, teşekkürler💋