Gazi vardır annesi biraz sabir sıcak havlu ısıtıp koyun eviniz sıcaksa ılık bı duş aldırın uyumasa da keyfi yerine gelir gazına da iyi gelir.3 aylık olcaz nerdeyse hala aynı durumdayız uykudan ağlıyor perişan ama uyumuyor uyumadikca daha huzursuz oluyor gazdan uyumayınca sinirleniyorlar bence iyice.Damlalari düzenli kullanıp masaj, banyo,havlu gibi kısa süreli çözüm olan şeyleri yapmaktan başka çare yok