Feyzaness simsekmevlude ya öyle mi masallah 🥰insallah bizde sorunsuz atlatırız 🤲 çok teşekkür ederim ☺️
Muhasebeciana Alinduru bizim ilk dozumuzda sizin kadar atesimiz olmamisti cok sukur sadece asiri huysuzluk olmustu fazlasiyla ama ikinci dozda okadar sorun yasamadik cok sukur insallah sizde yasamazsiniz gecmis olsun simdiden
Alinduru Muhasebeciana çok teşekkür ederim 🙏🏻 Hafif bi yükselir gibi oldu 1-2 saat kadar ama sonra geçti çok şükür inşallah bugün de olmaz 🙏🏻 Çok sağolun 🌸
MerveLiva Alinduru bzde bexero ilk dozu ateş yapmadı çok korkmuştum ama Allaha şükür güzel atlattık yakında ikinci dozu vurdurcaz ve kzm 10.5aylık hala diş çıkrmadı ya bizimkide diş dönemine denk gelicek muhtemelen 😬😬😬😬
Alinduru MerveLiva diş döneminde doktorunuz belki erteleme yapar bizim son dozu erteledi bu yüzden ☺️
TalentedMom Alinduru biz de bu ay olucaz son dozumuzu ilkinde kusma yapmıştı inşallah daha hafif atlatırız 🙏size de çok geçmiş olsun