Alinduru geçmiş olsun 42 korkutucu derece inş tekrarlamaz. Bizimde 20 gün sonra var 2. Dozumuz. İlkinde 38.5 kadar ateş gördük 4 saatte bie calpol verdim ışık kompres ve zıbınla tutup evin ısısını 23-24 derece arası tutmaya çalıştım. Benim kızım yürüyordu ve bacağından yaptılar aşıyı ama yürümemezlik yapmadı hiç hatta biz aynı gün kızamık aşısıda olduk o yüzden bana direkt kendini 40 dereceye hazırla demişlerdi allaha şükür bişey olmadı 2. Gün huysuzluğu geçti 3. Gün çok daha iyiydi.