RaziyeNu benım kızımda ıkı aydan sonra mamaya basldı suan 18 aylık 17 aylıkken mamayı kestım sutle devam edıyoruz mamayı ıctıgı zaman sutu ıcmıyordu bızım doktorumu 1 yasından sonra sute baslaya bılırsın 1 cay bardagı sonra yavas yavas 1 subardagı ver dedı kızım 1 aydır cok rahat bır sekılde sut ıcıyor sabahları verıyorum ılk uyandıgında bırde gece yatmadan once verıyorum gayet guZel ıcıyor bence bıraz daha mama kullanıp en azından bır bucuk yasını gecsın bence sonra sute devam et