Ben denemek istedim asşında dpktorumuz verebilirsin dedi laktozsuz sut aldım kullandım bir kaç gun mama alıyoruz bizde gece 2 3 defa gece uyırken sut sabah uyanınca süt verdim ama 3. Günü öyle bir kustu ki agzından burnundan geldi nefessiz kaldı bildiginiz vermedim daha erken demekki dedim ve sindirim acısından laksozsuz daha iyi olmasına ragmen hala mamadayım