nur-nr_123 Ali_Han20 anldm yok biz vermek istiyoruz ama işte hani şartları varmı ne bilim kansızlık işte ilaç kullanımı sadece kan mı alınıyor hani başka bişey yok yani
Zalimsin Çok heyecanlısınız sanırım Tam olarak anlatmak istediğiniz şey nedir ya da sormak istediğiniz düzeltin isterseniz konuyu rica edip
askanne10 Konu şudur ben 2014-2015 civarı Kızılay’a kan aracına verdim kök hücre için az bir kan alıp bakıyorlar o dönem sordum dediler ki biri ile eşleşse ihtiyaç varsa kayıtlı hasta hemen haber gelir yoksa belki bir ömür gelmez şimdi dün anneme ulaşmış Kızılay lösemi hastası ölebilir durumda bir erkek çocuk küçükmüş ben dünyada ona tek uygun dönor yani ilik ve kan verebilecek kişiymişim hayata tutunma şansı benden nakil alırsa 100 de -60 civarı var yoksa Allah korusun ölebilir. Ama benimde hastanede kalıp ilaç almam lazım ve boynundan kaşıktan bana katater takıp 1.5 litre iliğimi almaları üç ünite kan almaları lazım. Yani benim içinde riski çünkü 45 kiloyum ben. Ve sonrası kendi çocuğuma bile belki 15 gün sokulmayacağım hastanede corana kapma ihtimali her şey var. Demişler ki bebeği olduysa bir yaşından önce alamayız ameliyata yani daha altı ay var
Caglarass askanne10 Gerisi hakkında bilgim yok ama 45 kilo birinden kan bile almıyorlardı. 6 ayda kilo almak için uğraşsanız. Çünkü sizde çok halsiz düşersiniz
Nurcan03 askanne10 Böyle bir durumda sizin de yapacağınız bir şey yok bekleyip dua etmekten başka maalesef. Bu süreçte sizin kendi adınıza yapabileceğiniz tek şey sağlıklı şekilde kilo almaya çalışmak. Ben de hamileyken sormuştum bağışçı olma durumunu doğumdan bir süre sonra gelmemi söylemişlerdi. Bakalım Türkiye’ye gidince inşallah eşimle beraber bağışçı olacağız kısmetse.
glbgci askanne10 bende seneler önce vermiştim henüz kimse aramadı beni ama öyle bir durum olsa hiç düşünmem kabul ederim. Empati bile kuramıyorum o çocuğun annesinin yerine koyamıyorum kendimi. Şartlar oluştuğunda lütfen kabul edin.
Mom078 askanne10 Saçmalıyorsun demedim? O oda onun için var aracına uygun işliyor ben size soru soruyorum
YavruKurdum Mom078 Kanka bahsettiği postun başlığı “saçmalıyor muyum kıskanma” sana demiyor ya 😂😂🤦🏻♀️
askanne10 Ana damarıma atardamara yakacakları parça yerinden felan oynarsa ki beş gün kalıyor bana da bir şey olabilir yani ya da alacakları kan miktarı iyi ayarlanmazsa ama ucunda bir hayat kurtarmak var daha önce böyle ameliyat olan oldu mu veya çocuğu lösemi kanser hastası var mı içimizde
Anita askanne10 bende bunu doktorla konuşun bilemedim sizin insani değerlerinize bağlı bir karar anne olmadan once farklıydı ama anneyken konu çok farklı bir bebegim hayati söz konusu risklimi riskli degilmi doktorlar daha iyi akıl verir size
hunilimomm askanne10 benim kardeşim Losemi hastası ama öyle 5 gün felan kalmadı bende ilik verdim kardeşime atar damarıma katater takıldı 2 gün kaldı
askanne10 Nurcan03 bağışçı olsan bile yani kan versen bile bana 6 yıl sonra geldi haber bazısına bir ömür gelmiyor
Nurcan03 askanne10 anladım en mantıklısı işinin ehli bir onkoloğa başvurmak. Sonuçta en yetkili ağız onlar. Hem kendiniz görüşüp kan değerlerinize de baktırırsınız. En son ne zaman test verdiniz mesela belki de vitamin değerleriniz yerlerde. Öyle bir durumda zaten isteseniz de veremezsiniz. Ki bebeğiniz de daha küçük vücut tam toparlanmamış olabilir.
hunilimomm askanne10 ben ilik vermiştim hemde kardeşime annem de aynı şekilde sadece bir tüp kan 🙏 nerde olursa olsun dünyanın öteki ucunda bile olsa bi kişinin hayatına dokunmak çok güzel birsey
askanne10 Mom078 yani sana ters bir şey demedim ama annesi kocasını öptüğü için kıskanan kadın postu var 627 yorum alan ve ben bir hayat kurtarabilirim ama altı var benim kilom müsait değil üstelik hamileyken doğuma giderken en çok kilolu halimdi 54 idim sekiz aylıkken doğdu Bebeğim iki kg olarak her şeyi yedim çok yedim ama bünyem hamilelik dışında 50 olmadım bugüne kadar ki yaşlanınca olabilir derseniz benim yaşım 39
askanne10 Mom078 hatta ben daha dün galiba senin parkta başına geleni okudum elimden geldikçe okurum yani bu gerçekten önemli bir konu bu ameliyata giren veya çocuğu lösemi olan birilerine ulaşacak kadar çok okumalı bu post
Kagansmother Sordugunuz soruda akil vermek kolay bi sey degil sorumluluk altina girmek gibi hissederim ben ,mühim bi konu dediğiniz gibi ama kıskanan arkadaşa saçmalıyorsun demek gayet basit ve kolay vicdan yükü de yaptırmaz sorumlulukta yüklemez
Mom078 askanne10 Haklısın fakat bunun önüne geçemezsin ki maalesef genel yapı dedikodu nerde oraya koş o yüzden çare yada cevap burda zor olur bu hastalıklarla ilgili gayet güzel çaba da olan STK lar var oraya üye olarak başlayabilirsiniz :) yaşınız yaşlı değil olgun kalbiniz de bir o kadar hassas ❤️