151120 ağzımı öpme kız Corona var 😅 evet aileye anlatsa olmuyor , komşuya veya dost bildiğine anlatsa yarın en ufak sorunda açık ediyor al başına belayı.. Corona dönemi kimsenin kimseye tahammülü kalmamış burada dertleşmek istemeleri normal geliyor. Bir de başlıkta kaynana , görünce , eş vs belirtmisler rahatsız olan girmemeli diye düşünüyorum. Kendimden örnek vereyim her posta cevap vermem bildiğim konuysa veririm , bazen bunaliyorum giriyorum milletin derdini okuyup kendime dert edindiğim şeyin ufak olduğunu önemsiz olduğunu anlıyorum. Gerçekten burada bir grup var sürekli her postta eleştirme , laf sokma , hakarete kadar gidiyor. Gerek yok , anneyiz ve geleceğe evlat hazırlıyoruz. 🥰