Domino DurununAnnesi12 balkona ayrı çöp kovası koydum oraya atardım ben çocuklar bezliyken. Eltim banyo ya koyar kokusu aşırı gelir 🙊
Yorgunanne07 DurununAnnesi12 banyoda bezler için ayrı kova aldım kapaklı içine poşet seriyorum her akşam atıyorum
umutvar1 DurununAnnesi12 Balkonda ayrı bir çöp kovası var ona atıyorum. Böylesi daha mantıklı geliyor koku yapmamasi için.
Mors_drenge45 Valla benim evde balkonda yok, mecbur banyodaki çöpe atıyorum ama günlük atılıyor zaten çöpler, hem küçücük bebegin kakası ne kokacak. Gerçi benim ufakliginki kötü kokuyor şimdilerde. Galiba usutmus.
DurununAnnesi12 Mors_drenge45 kızımın kakası 40 dolana kadar kötü kokuyordu banyoya atıyordum koku yapmıyordu şimdi koku pek yok
DurununAnnesi12 Kadermustfa günde bir defa yapıyor 2 aylık daha ve çiş bezi atıyorum kaka bezi ayrı yere atıyorum
DurununAnnesi12 nesliysldl aynı şey değilmiş 😒 çişli bez atıyorum sadece çişli bezde koku yapmıyor ki zaten günlük çöpleri akşam atıyoruz
Atesbocegi DurununAnnesi12 ben bahçedeki çöpe atıyorum ama gerektiği zaman banyoyu yada mutfağı da kullanıyorum ekstra poşete koyarak