Mommysharkdoodoodoodoo Ben oversize şeyleri çok beğeniyorum ama bence o takım renkten kaybetmiş yoksa modeli çok hoş
sarpinko Feyyyzza hic hazetmiyorum cok terbiyesiz bi kadin ve simarik bence.elime gecse bi kasik suda bogarim😅
nursocum Feyyyzza minyon insanlarda gerçekten güzel durmuyor ama çok güzel örnekleri var hailey bieber çok güzel taşıyor 🧚🏻
nursocum Feyyyzza izlemiyorum şu an ben sadece bu giyim tarzını beğenmediğin için iyi isimlere bakman lazım diyorum İrem derici copy paste yapmıştır 😂
Gari_de_Gari Feyyyzza ben moda muda bilmem arkadaş.Moda olup bana uymamasındansa,moda olmayıp bana yakışanı içime sineni tercih ederim💃