Pamirkus hayatbuiste evet evet gelmiyorlar işte bize 24 saat sonra geldiler. Yani evde ölüme terkediliyoruz artık
hayatbuiste Pamirkus yetemiyorlar. Yetisemiyorlar artık. Durumlar. Kötü. Biz de tam vakaların arttığı zaman yakalandık bu virüse. Aksilik
Htcsmtklc Bugün benim 4. günüm dün akşam tat ve koku kaybı başladı. Ateşim 37′lerde seyrediyor halsizlik yok ama hafif hafif öksürük var. Yarın ne olacak bilmiyorum. Ciğerlere inmesinden korkuyorum. Oksimetre alacağım yarın daha dikkatli takip edebilmek için.
Htcsmtklc Avsininannesi15 Bende minik minik öksürükle başladı. Birkaç saat sonra halsizlik ve ateş başladı
Sumyyeari Avsininannesi15 benim tek belirtim sırt ağrımdı hala da öyle sadece hafif bi sırt ağrım var çok şükür
DuruEla Lokumcuk merhabalar bende emziriyorum 4.günüm bebeğinize geçti mi acaba emzirmenizde sıkıntı oldu mu ne gibi sıkıntılarınız oldu tam olarak
Lokumcuk DuruEla Bebeğime test yapmadılar ama belirti oldu onda da. İki kere ishal gibi yaptı, burnu aktı iki gün. Sonra da geçti çok şükür. Eklem ağrısından sonra boğaz ağrısı ve öksürük oldu bende. Karantinam bitti ama öksürük bitmedi daha.
Esma9442 Lokumcuk bizim insanımız dan var ben postaciyim kapı kapı geziyorum adam karantinada ve pozitif ama bana söylemek yerine benim kalemimi kullanıyor yanına beni yaklaştırıyor ve sonuç ortada daha 4 buçuk ayli bebeğim var sadece anne sütü aliyo çocuğumun vebalini kim verecek bilmiyorum
Pamirkus Esma9442 öyle bir vebale nasıl giriyorlar yaa.. Valla bana 2 defa kargo geldi kapıyı açmadım siz kapının onune bırakın biz covidiz dedm. Adam bıraktı gitti oyle acıp aldım yani..
Eymntuba Htcsmtklc moralini bozma bende yakalanmıştım bebeğim o zaman 8 aylıktı ilk günler benimde ateşim çıktı. Halsizlik üşütme vardı 5.günden sonra yavaş yavaş iyiye gittim çok şükür atlattık. Rabbim Bi daha yaşatmasın. Aile hekimi bol peynir yoğurt tüket limonu kabuklu tüket demişti ve yaptım. İnşallah sende atlatırsın
Htcsmtklc Yarın doktora gideceğim arkadaşlar. Daha önce hamilelik döneminde gittiğim bir dahiliye doktorum vardı acile gel muayene edeyim dedi. Bugün 6. Günüm oldu. Hafif öksürük var balgam çıkarmak istiyorum olmuyor. O çok zorluyor. Çok şükür başka sıkıntım yok.
Htcsmtklc Bilginiz olsun tedirginliğiniz, endişeniz varsa muayene olmaya gidebiliyorsunuz. Ben pozitif çıkar çıkmaz evden dışarı çıkmadan kendimiz süreci yöneteceğiz sanıyordum ama doktor kontrol edip ona göre ilaçlar verebiliyormuş