Esma9442
Geçmiş olsun size de. Ceviz büyüklüğünde yaş zencefil, yarım ekşi yeşil elma, yarım kabuklu limon bunları küçük küçük doğrayın. Bir tane çubuk tarçın yoksa toz da olur. Ben toz tarçın koymuştum. Bunları 3-4 su bardağı suda 7-8 dakika kaynattım. 10 dakika demledim. Bize iyi gelmişti size de şifa olur inşallah. Yalnız biz öksürüğü hala atlatamadık. Ne biçim pis bir hastalıktır anlamadım.