Aybuke_ Minnikbirkus otkma canm benm bnde cok telaş yapmıstm snea bisey olmstı baska sebebple dr a gitmiştik bakmstı hiç bisey yok demişti snde korkma guzel günler görün inşallah minnak kuşla 💐
Minnikbirkus Aybuke_ teşekkür ederim allah razı olsun icim biraz rahatladı eşim de birsey yok diyor ama ben telaş yapıyorum iste