Aybuke_ benimde görümcemin oğlu parmağı ile bastırmıştı bak burası çöker böyle diye 10 yaşında çocuk hemen çektim ama gördüm baya çöktü çocuğumun kafası içeri panikledim ama belli etmedim oğlumu takip ettim şişme falan olacakmı diye o gece uyumadım hemen doktoru aradım dedim böyle böyle gelelim bi bakın diye korkma bişey olmaz ama için rahat edecekse gel dedi öyle şeylerle etkilenmez hemen çok sert bi darbe gerekir etkilenmesi için dedi orda bi zar var o zar korur bebeğini dedi hem sade tepede değil kenarlarda da bıngıldak varmış doğum kanalından geçerken o baskıda bişe olmuyor bazı bebekleri vakumla çıkarıyorlar kafa yapısı sünüyor resmen zamanla toparlıyor yani o esnalarda bıngıldağa birşey olmuyorsa korkma çenenden dolayıda birşey olmaz ams yinede biraz takp et bebeğini için rahat etsin