ikizlerinannesi2985 Efruz ben en başından beri emzik veriyorum. Avent kullanıyorum, cok memnunum. Emzik büyük kolaylık valla.
Elifinmamisi Efruz Ben dogar dogmaz verdim. Bana cok kolaylik oldu uyutmama yardimcı oluyodu disari cikincada öyle agzina veriyodum uyuyodu