Feriide Boş yere eeg çektirmek istemiyorum zaten o da uyurken oluyormuş nasıl denk gelecek 4. Ay atagi da sağolsun gündüz uykumuz kalmadı doğru düzgün. Belki yaşayan birileri vardır geçici olduğunu söylerler diyorum ama yok maalesef son çare doktor gibi görünüyor.