Dün 4. Ay aşısı vardı aşıdan 7-8 saat sonra ateşi yükselmeye başladı calpol verdim düşürmedi. Ben de başına koltuk altına ıslak bez koymayı denedim koltuk altından çok korktu çığlık çığlığa ağladı. 1-2 kere denedim zorlamadm her neyse bir şekilde düştü ateşi. Geceden beri uykuya dalamıyor defalarca irkiliyor. Öyle gördükçe çok üzülüyorum. Bir iki kere olsa neyse ama üst üste belki dakikada 2-3 kere oluyor içim dayanmıyor böyle görmeye 😔
Ne oldu bebeğime başına gelen var mı ?
Aşıdan mı oldu ateşten mi yoksa korktu mu ?