DaisyMom Asel-pinar insAllah benim ki de o kadar uzun surmez.Ben artik cocuk bezi kullaniyorum.Surekli degisiyorum.Bebekle de zor oluyormus adet donemini gecirmek.Eger 10 gun felan surerse bi doktora giderim olmadi.
Asel-pinar DaisyMom benim ilk 3 gün şiddetli ağrımda oldu valla bebekle çok zor sürekli ayakta maffoldum umarım sürmez canım
Astalavistaaa Ben de 3. Ayında olmuştum kanama olması güzel bişey içini temizler demişti doktorum. Bi kaç ay böyle devam edecek ama sonra normalde dönüyor merakk etme. Lohusa külodun varsa ondan kullan ben öyle yapmıştım
DaisyMom Astalavistaaa doktor oyle demisse iyi o zaman.Gerci lohusayken de oyle fazla kanamam olmadi.Lohusa kulodum yok ama bebek bezi kullaniyorum.O da yetiyor simdilik.Sagolasin canim tesekkur ederim
Yamanikko DaisyMom gittim canım normal dedii. Ben zorunlu sezaryen olmuştum lohusaykende çok kanamam yoktu o yüzden normalmiş. Zaten çok afedersin kanla karışık böyle doku parçaları geliyordu🙄
DaisyMom Yamanikko demek pihti atiyordu.Ah ne zor bu adet dongusu 🙈 insAllah bi an once duzene girer de sende rahat edersin.
DaisyMom Ozlmylmz benim bi komsumda oyleydi uzun bir sure gormemisti.O da duzensizlige giriyor galiba.Doktora felan gitmismiydiniz hic.Gerci onlarinda verecegi adet duzenleyici felan olacak.