DaisyMom Merhana hanimlar 2 ay 12 gunluk bir anneyim.Ilk adetimi dün oldum.Fakat cok fazla kanama oluyor.Yani ben normalde ilk gun bile olsa cok fazla gelmezdi.O yuzden alisik oldugum bir durum degil.Yani benimle ayni durumu yasayanlar var mi ?
Aysow DaisyMom Bende oldu ilk üç ay öyle bı adet kanamam olduku kan kaybından ölçen zannettim o kadar fazlaydı her yarım saatte bir dolu dolu ped degistiriyodum çok normal fazla olmasi
Yamanikko DaisyMom bende 2 ay 2 gün oldu doğum yapalı. 40 gün boyunca çok kanamam olmadı. Sonra 50.gün bi regl oldum ne fena hala devam ediyor ama üçüncü gün artık halsizlikten bayılmışım🙄🙄🙄 hala kanamam devam ediyor bu arada 2 gün gelmiyo 3.gün bi bakıyorum kan revan olmuşum sonra ped koyuyorum gelmiyo tam bitti diyorum yine geliyo kısır döngüye girdim🤣
Derensk Vallq bnde 15 gün önce oldum canım çok az oldu 3 gün sürdü bitti şimdi yine 2 gün oldu bitti a yine anlamadim bise hic düzensizlik var oluyo diolar ilk zamanlar normal diyorlar anlamadim🤷♀️🤷♀️
DaisyMom Asell_07 ya aslinda bu benim ikinci dogumum.Ilk dogumumda boyle hic olmamistim.Bundan o yuzden bi endiselendim.InsAllah canim sagolasin.
Asel-pinar DaisyMom bende ilk bu ay oldum kuzum bebeğim 3 ay 7 günlük benimde çok oldu ped yetiştiremedim resmen normalde hiç bu kadar olmaz . Kan kaybından öleceğim dedim bugün 5. Gün azaldı ama devam ediyor normalde 4 gün bitiyodu benim adetim
DaisyMom Asel-pinar insAllah benim ki de o kadar uzun surmez.Ben artik cocuk bezi kullaniyorum.Surekli degisiyorum.Bebekle de zor oluyormus adet donemini gecirmek.Eger 10 gun felan surerse bi doktora giderim olmadi.
Yamanikko DaisyMom gittim canım normal dedii. Ben zorunlu sezaryen olmuştum lohusaykende çok kanamam yoktu o yüzden normalmiş. Zaten çok afedersin kanla karışık böyle doku parçaları geliyordu🙄