Maviyesil121212 30 aylıktı. 4 günlük Bi tatile denk getirdim hazır evdeyken ilgileneyim diye. Öncesinde çok fazla konu hakkında konuştuk, kitap okuduk. Sonra o gün bez bağlamadım, ve saat başı klozete oturmaya gittik. Klozete 15 dakika oturuyordu gelmicek diyordu kalkıyorduk daha salona gidemeden çişini kakasını yapardı. Böyle 4 gün sürdü, her seferinde sorun yok ama Bi dahaki sefere tuvalete yap yoksa bak ben çok yoruluyorum. Seninle oynayamıyorum burayı temizlemek le uğraşıyorum filan dedim. O da her seferinde söz verdi zaten. İlk gün hiç tuvalete yapmadı, ikinci gün Bi iki defa tuvalete denk getirdi filan derken 5.gün tamamen tuvalete yapmaya başladı. Geceleri ve öğlen uykusunda tuttu çişini kakasını hiç yapmadı. Bikaç ay sonra Bi geri dönüş yaşadık, kakasını küloduna yapmaya başladı ama o da Bi haftada geçti.